Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

12 Kasım 2014 Çarşamba

Tablo Aşkı

Bloğuma hoş geldiniz Arkadaşlar,

Kanvas tual üzerine 3 boyutlu vintage tablolarımı sizlerle paylaşmak istiyorum.Youtube de yabancı videolarda bu tarz çalışmaları gördüm ve hayran oldum.Bende yapmaya karar verdim ,Fakat gördüğüm videolardaki malzemelerin hepsini Türkiye de bulmak zor hatta bazıları Türkiye de satılmıyor diyebilirim..Bende bulamadığım bazı figürleri (Örneğin bu tablodaki oymalı köşe burada satılmadığı için kendim yaptım)yada boyaları kendim yapmaya çalıştım. Tabiki onlar orjinal malzeme kullandığı için onlarınki kadar güzel olmadı ama yinede fena değil bence :) Tabloların dokularını daha net görebilmeniz için birkaç açıdan çektim.
Umarım beğenirsiniz.




















4 yorum:

  1. Hepsi cok hoş, ellerine saglik. Malzeme konusunda haklisin, ama bu işlerle uğraşanların sayısı arttıkça bazı markaları bulmak giderek kolaylasıyor, taburunler ithal ve satisini yapan yerler az olunca fiyatlar biraz pahali. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Esra Hanım.Mixed Media Art panolarda en çok kullanılan oymalı köşeler,oymalı çerçeveler,pencereler,kapılar,yapraklı dallar,somunlar v.s. hiç yok .Bunları buradan yazayımda belki ilgili hobi marketler okurda getirtirler :) kendin yapmaya çalıştığın zamanda çok zaman harcıyorsun.Umarım en kısa zamanda bu teknik yayılırda bizde bu sıkıntıdan kurtuluruz. Sevgilerimle...

      Sil
  2. Merhabalar bloğunuz hayırlı olsun, hepsi harika olmuş, malzeme yok diye sakın yapmaktan vazgeçmeyin olur mu?
    sevgiler, başarılar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Gelincik zamanı.Malzeme sıkıntısından dolayı vazgeçmeye ramak kalmıştı,ama sebgili Esra Hanım ve birkaç kişinin daha bu tenkiklerle çalıştığını görünce bende vazgeçmekten vazgeçtim :) Sevgilerimle..

      Sil